Saturday, September 30, 2017

Back for good soon

Less than 1 week, I akan balik Egypt balik which is the place I lived for 5 years untuk menimba ilmu. This time, it will be more fun because I'm going back to attend my convocation ceremony bukan untuk belajar and tinggal jauh lagi 😃  Perasaan dia tak terungkap lah hehe mengenangkan kepenatan belajar, peluh dan air mata apabila dikumpulkan mungkin mampu menandingi seluas lautan (tipu).

Tapi bercambur baur perasaan ni antara happy and sedih. I dont know whether I'm ready for this or not. Sayang memang sayang nak tinggalkan negara tu (yelah waktu dekat sana tak suka, sibuk nak balik 😈) sebab dekat sanalah I hidup without my parents and my loved ones around so macam macam kami (me and my friends) lalui bersama. Sebab kami golongan minoriti dekat sana. Yelah Egyptian beratus ratus students dalam course kami. Kami cuma 50 something je satu batch. So we help each other throughout the journey there. Kita kita buat kelas tambahan sendiri untuk lebih faham apa yang Prof/Dr ajar sebab sometimes bila mengajar mereka tiba tiba cakap Arab which is kami cuma faham sikit sikit. Pastu iye kan je apa yang mereka ajar. Yes, kita faham ada some lecturers tak fasih cakap English. So faham tak bonding dia macam mana? Bagai isi dengan kuku gitu.

Ok lah nanti I cerita lagi. Tsk

Pyramid tour in Cairo

My 24th birthday celebration

Class break

When you have no patients, you selfie instead

 Tooth extraction

 Gigi palsu untuk pakcik. This is during my 4th year

I'm so gonna miss my life there. Even I told people many times how much I hate the country, deeply inside I love living there. 

No comments: